niedziela, 18 sierpnia 2013

Odrodzenie.

Witajcie.
Nie wiem, czy ktokolwiek tu jeszcze zagląda, jednakże w związku z dość sprzyjającą aurą oraz zdobyciem uprawnień do kierowania motocyklami większość wolnego czasu spędzałem na świeżym powietrzu zaniedbując bloga. Dodatkowo intensywniej skupiłem się na swojej pracy. Zastanawiam się w jakim kierunku poprowadzić blog, aby był on pomocny dla innych, uzewnętrznianie się po osiągnięciu celu nikogo raczej nie zmobilizuje do realizacji swoich planów, dlatego spróbuję jeszcze wysilić głowę i wrócić na główny tor - to znaczy opisać parę pomysłów, w jaki można zarobić pieniądze. Zwłaszcza, że w Hondzie padł mi regulator napięcia - a wymiana go to koszt 300zł - także mam na co zbierać :)
Pamiętajcie, że ograniczenia nie istnieją, wszelkie bariery jakie musimy pokonać tworzą się w naszych głowach - a prawdziwym zwycięzcą jest ten, kto ma pełną kontrolę nad sobą. Uparte dążenie do celu zawsze przynosi efekty, dlatego nigdy nie wolno się poddawać! :)
Pozdrowienia!

7 komentarzy:

  1. Nie no ktoś czyta :) powodzenia w zbieraniu. Zobacz u nas na stronce może trochę taniej regulator znajdziesz :)

    Sklep Motocyklowy

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, mam pytanie, chodzi mi w sumie aby mi ktoś doradził, jakiego crossa kupić. Mam trzy sprzęty do wyboru, oto one:

    - http://allegro.pl/show_item.php?item=3604162443
    - http://tablica.pl/oferta/cross-cpi-50-racing-CID5-ID3mY8x.html#19d265fa4a
    - http://tablica.pl/oferta/yamaha-xt-125-rieju-cross-zobacz-pilne-CID5-ID3BZCx.html#409d666f48;promoted

    Którego z nich najbardziej opłaca się kupić? I dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwne miejsce na zadawanie pytań... bardzo dziwne :D

      Nawet nie odpalam linków bo pewnie nawet juz ich nie ma :)

      "Którego z nich najbardziej opłaca się kupić?"
      Najbardziej opłaca się kupić takiego w dobrym stanie.
      "Dlaczego?"
      Bo tak...


      Kaski Motocyklowe

      Usuń
  3. My czekamy na następny artykuł! Przynajmniej ja. xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj, Twój blog stanowił dla mnie miłą lekturę i motywację do postanowienia, które rozpoczęłam 3 dni temu - zbieranie na motocykl! Jestem pełna zapału, a w trakcie czytania pojawiały mi się w głowie pomysły jak zarobić trochę gotówki, za co bardzo Ci dziękuję. :) Chyba każdy ma w domu niepotrzebne rzeczy, które mogą przydać się komuś innemu. Zastanawiam się, czy czasem zaglądasz jeszcze na bloga, jeśli tak, to mam nadzieje że ucieszysz się ze zmotywowania kolejnej osoby :) W dodatku moim celem jest Honda nsr 125, a prawko a2 za rok, więc mam czas i oczywiście mnóstwo energii! Dziękuję i Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, mam nadzieję, że się nie poddałeś i osiągnąłeś cel, a jeśli nie - to walcz i daj znać o wynikach tej walki. Zobaczysz, że warto było gdy dopniesz swego, bo nic nie może się równać ze smakiem wolności, który poczujesz podczas pierwszej przejażdżki swoim motocyklem. Powodzenia!

      Usuń
    2. Nie poddałAM się i wciąż zbieram! Ze śmiesznej sumki 20zł - od której rozpoczęłam zbiórkę, udało mi się dojść do 600zł, oczywiście w dalszym ciągu dużo mi brakuje, ale i tak mam ogromną satysfakcję. Zbliżają się wakacje, więc będzie i praca, a co za tym idzie kolejne pieniądze trafią do skarbonki. :)
      W tym czasie zmieniły się moje plany co do pierwszej maszyny, teraz stawiam na przystosowane do kategorii A2 Kawasaki er5. :D
      No i oczywiście - Czekam na dalsze wpisy!

      Usuń