czwartek, 13 czerwca 2013

Kolejny krok do przodu.

Hej.
Dziś będzie krótka wstawka, ponieważ nie mam zbyt wiele czasu, jednakże mam do przekazania jedną świetną wiadomość. W końcu uporałem się z prawem jazdy na kategorię A. I to na nowych zasadach, co sprawia, że jestem podwójnie dumny. Wreszcie będę mógł jeździć bez obaw, że skontroluje mnie jakiś patrol policji. To ważne, żeby posiadać uprawnienia, bo chociaż konsekwencje nie są bardzo poważne [500/300zł mandat], to jednak zyskujemy spokój i możemy w pełni cieszyć się jazdą. Można też planować jakieś dłuższe trasy, wybrać się na zlot motocyklowy, a dodatkowo nasze OC będzie działać jak należy, ponieważ bez prawa jazdy, w przypadku wypadku, nie otrzymamy odszkodowania. Wyrabiajcie prawko, egzamin nie jest trudny, chociaż sam zdawałem go trzy razy. Pierwsza wpadka przez własną głupotę za niesprawdzenie naciągu łańcucha, druga wpadka na mieście, ale za trzecim razem nie czułem już stresu i przejechałem manewry na placu i mieście bezbłędnie. Podejdźcie do tego bez emocji i do dzieła! Nie ma rzeczy niemożliwych, a marzenia trzeba realizować. Nigdy się nie poddawaj. Blisko rok czas zajeło mi zdobycie uprawnień, dlatego ten sukces smakuje tak dobrze. Nie odpuszczajcie i życzę powodzenia wszystkim tym, którzy zmagają się z machiną WORD, aby otrzymać wymarzone uprawnienia.
Pozdrowienia!


4 komentarze:

  1. Hej , mam pytanie, chcę kupić sobie Crossa tylko nie wiem jakiego, pomożesz mi wybrać?
    Tego: http://tablica.pl/oferta/cross-yamaha-dt-50-CID5-ID36B9P.html#19d265fa4a

    Czy tego:http://tablica.pl/oferta/cross-cpi-50-racing-CID5-ID3mY8x.html#19d265fa4a

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten ładniejszy http://tablica.pl/oferta/cross-cpi-50-racing-CID5-ID3mY8x.html#19d265fa4a ale bez dokumentów

      Usuń
  2. Dlaczego szukasz motocykla bez dokumentacji? Chcesz nim jeździć nielegalnie? Dozbieraj troszkę więcej i kup coś, co będziesz mógł normalnie zarejestrować.//Tomek

    OdpowiedzUsuń
  3. Sam przez to przechodziłem kiedyś. Gratuluję zdania!

    OdpowiedzUsuń