niedziela, 7 kwietnia 2013

Wiosenne ożywienie!

Hej!
Bociany wesoło krążą w powietrzu, słychać też bzyczenie pierwszych much i komarów a na ulicach pojawiają się pierwsi motocykliści! Tak! Wiosna idzie i zapowiada się, że już na dobre. Czas rozpocząć przygotowania do sezonu. Dziś byłem u znajomego zabrać akumulator, aby go naładować. Wesołe dźwięki pomrukujących motocykli na ulicach zwiastują długo oczekiwany sezon motocyklowy. Mam nadzieję, że wraz z nim ożywi się również mój blog, a w związku z tym zacznę podejmować nowe inicjatywy mające na celu doprowadzenia spraw finansowych związanych z moją Hondą do końca. Niedługo mój dług spadnie do liczby trzycyfrowej co bardzo mnie cieszy. Za dwa miesiące odbędą się pierwsze zloty motocyklowe, na które czekam przez cały rok. Kolejna dawka niezapomnianych przeżyć, nowych znajomości i szalonej zabawy przed nami. Jeśli chodzi o blog, zaczynam ponownie pozycjonować go w google, powoli będę też wystawiać swoje graty na portale aukcyjne i czas pokaże co z tego wyjdzie. Wszystko idzie ku dobremu, zdaje się, że dostanę kolejne zlecenie na stronę internetową, w międzyczasie wystawiłem aukcję z przedmiotami ręcznie wykonywanymi przez moją siostrę. Zainteresowanych zapraszam pod adres:
http://allegro.pl/brelok-breloczek-zawieszka-prezent-rekodzielo-i3157811671.html
Na dziś to chyba wszystko, życzę wszystkim wiosny nie tylko za oknem, ale też i w sercach, niech to nadchodzące ożywienie udzieli się Wam wszystkim i skłoni Was do podjęcia nowych inicjatyw :) Nie ma nic przyjemniejszego od poczucia satysfakcji gdy uda nam się coś zaplanowanego zrealizować.
Do przeczytania!

2 komentarze:

  1. haha napisałeś to w moje urodziny. hehe. bardzo ciekawy blog.

    OdpowiedzUsuń
  2. Blog bardzo mi sie podoba!!! Jeśli chcesz troche zarobic na blogu a dla Adsense masz za mało wyswietleń . Mam dla ciebie alternatywe napisz: mateuszj2004@interia.pl

    OdpowiedzUsuń