niedziela, 31 marca 2013

Wiosna, wiosna! Ach to Ty?

Witam wszystkich!
Co prawda wiosny za oknem nie widać, jednakże świadomość, że to już ostatnie podrygi zimy napełniają mnie energią do działania. Niestety z moją regularnością pisania ostatnio jest kiepsko, jednakże o blogu pamiętam i nadal powoli realizuję swój cel. Jak widać Dług znacznie się zmniejszył za sprawą pokaźnego zwrotu z podatku, jaki otrzymałem. Do tego udało mi się co nieco zarobić przy naprawie komputera znajomych i zapowiada się kolejne zlecenie na stronę internetową. Podejrzewam, że za 3 miesiące będę już na czysto z moim motocyklem. Mam też olbrzymią nadzieję, że w kwietniu będę mieć możliwość po raz pierwszy się przejechać. Na chwilę obecną skupiam się na pracy oraz kanale na YT, z którego liczę, że będę mieć jakieś niewielkie dochody. Nagrywanie filmików to całkiem ciekawe zajęcie, można się sporo nauczyć i po jakimś czasie co nieco zarobić.
Tu podsyłam Wam link do kanału, który prowadzę wraz z Nomirem:
http://www.youtube.com/user/MargonemMovies/videos?flow=grid&view=0

A na koniec tego posta podrzucę pewien filmik na rozweselenie :P
Pozdrowienia!

3 komentarze:

  1. Według mnie powinieneś się skupić na Allegro, a nie zawracać sobie głowę pierdołami, klikaniem na banery,AdSense czy kanałem Utube. Ja, tylko wyprzedając rzeczy z domu, zarabiałam na allegro około 100zł dziennie przed maturą. Prowadząc mini sklepik z masą używanych ksiązek z domu, płyt,kaset VHS, ubrań, pamiątek z muszelek i innych durnostojek.Ale to wymaga czasu, codziennych wizyt na poczcie i wielu godzin spędzonych na fotografowaniu i opisywaniu. Warto.I załóż lokatę w banku. Z lokaty 1000zł na 3miesiące masz około 10zł odsetek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwroty podatku - lubie to! :D Niestety mój też poszedł w całości na długi

    OdpowiedzUsuń
  3. Na chwilę obecną do sprzedania został mi tylko mój romet i stary telefon + jakieś duperele typu słuchawki od telefonów i tym podobne. Zwrot z podatku to przyjemny zastrzyk gotówki, co roku mnie ratuje :D Na razie panuje małe spowolnienie ze zbieraniem środków, ale mam nadzieję, że wiosna pobudzi mnie do szybszego uporania się z tą sprawą.

    OdpowiedzUsuń