poniedziałek, 11 lutego 2013

Jeden cel - Honda VFR!

Siemanko!

Jako, że dawno nic nie pisałem. Postanowiłem wrzucić posta z drobnymi informacjami. Akcja zbierania kasy cały czas trwa, akcja poszukiwania maszyny dla siebie również. Yamaha odpadła po drugich oględzinach, także ciułamy kasę do słoika. Co ciekawe, mam pierwszego sponsora! Jeden z czytelników bloga przesłał mi 40zł, gdyż poczuł się zmobilizowany moim blogiem do realizacji swoich planów, które przyniosły mu spory zysk. Za wsparcie dziękuję i cieszę się, że blog pomógł nie tylko mi wziąć się w garść. Obecnie odkładam sobie codziennie 5zł, rozglądam się trochę po aukcjach, aby nabrać rozeznania w temacie i możliwe, że wybiorę się obejrzeć jeszcze jeden motocykl. Co z tego wyjdzie, tego nie wiem. Nawał pracy i konieczność częstego przemieszczenia się zabiera mi większość czasu, więc na razie nie szukam alternatyw do zarobienie dodatkowych pieniędzy. Może wiosna tchnie we mnie trochę więcej energii :) Tymczasem żegnam się z Wami i zapraszam do zaglądania. Postaram się poprawić swoją frekwencję pod względem nowych postów.
Pozdrowionka!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz