piątek, 25 stycznia 2013

Zimowe spowolnienie.

Cześć.
Skończyły mi się przedmioty, które mógłbym sprzedawać. Nowy nabywca telefonu jest zadowolony, a pieniądze za niego już mam na koncie. W pracy mam bardzo dużo zajęć i brak mi po prostu czasu, żeby coś dalej działać przy projekcie zbierania funduszy. Nie mniej jednak nie leży sobie to odłogiem. Pieniądze oszczedzam, przymierzam się do odstawienia palenia, w tym momencie staram się palić 1-3 fajki dziennie. Do tego zająłem się sprawą wypromowania nieco strony w sieci, aby google wyrzucało ją wyżej w wyszukiwarce. Generalnie ograniczam się na razie do autosurfów, które nabijają mi wejścia, potem dzięki temu będę mieć więcej wejść od osób zainteresowanych tym tematem. Gdybyście byli ciekawi, jak sprawić, żeby na naszej stronie, która przez 2 miesiące zdobyła tysiąc wyświetleń osiągać wyniki rzędu 5-10 tysięcy wyświetleń, to wystarczy pogrzebać w sieci za stronkami odnośnie wymiany ruchu w sieci.
Podrzucę Wam link referencyjny do portalu, który sam polecam:
Kilka godzin dziennie z włączoną zakładką autosurf pozwoli na zebranie kilkuset punktów - te punkty wymieniane są na wejścia na waszą stronę przez innych użytkowników. Dzięki takim wejściom strona pojawia się wyżej w wynikach wyszukiwarki google. I to w zasadzie jedyna korzyść. Nie zdobędziemy dzięki temu użytkowników portalu, czy osób zainteresowanych tematyką strony. Ludzie po prostu wchodzą do nas na 20 sekund i wychodzą. Aczkolwiek to się opłaca, gdyż za darmo rośnie nam ilość wejść. Oczywiście można je sobie kupić za niewielkie pieniądze - ale ja mam zamiar zbierać, a nie wydawać gotówkę, dlatego inwestować w autosurfy nie polecam. No i to by było na tyle, mam ambicje aby w tym miesiący dobić do 10 tysięcy wyświetleń bloga, a potem zobaczymy. Chciałbym wstawić opcję Donate przez paypala, aczkolwiek biję się z myślami, czy to ma sens, bo nie chcę żebrać o pieniądze od nikogo, aczkolwiek, jeśli ktoś chciałby wpłacić np. 1 złotówkę, to czemu nie udostępnić tej opcji? Zobaczymy co z tego wyjdzie, na razie kończę swoje wywody i zachęcam wszystkich, żeby podejmowali już zimą inicjatywy dotyczące spełniania swoich marzeń. Nie jest to proste, nie jest też przyjemne, ale uczucie spełnionego marzenia czy widok efektow, na które pracujemy przez długie dni wynagradza starania, jakie wkładamy by osiągnąć swój cel.
Pozdrowienia!


5 komentarzy:

  1. Co do popularności Twojej strony - myślę, iż powinieneś rozpowszechnić swój banner. Ja właśnie przez niego tu trafiłem. :) Tak w ogóle każdy może go wklejać gdzie chce, reklamująć Twój blog? Jeśli chcesz mogę wkleić na swój profil - zawsze ktoś wejdzie. :)

    /Pawez

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za radę, postaram się zrobić jeszcze ładne logo na podstawie bannera i namówić znajomych, żeby ten banner wstawili gdzie się da. [np. na profilach Margonem]
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hesperze, a jak to jest? Czy za wejścia tutaj dostajesz jakieś profity, czy dzięki wejściom blog będzie tylko wyżej w wyszukiwaniu Googla?

    Zodiac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blog będzie wyżej w googlach. Więcej korzyści z tego nie ma. Jasne, że na te kilkaset wejść ktoś przeczyta, zainteresuje się, zyskasz użytkownika, aczkolwiek zdecydowanie więcej wartościowych wejść otrzymasz po takiej akcji dzięki wyrzucaniu przez google Twojej strony wysoko. Bo skoro ktoś czegoś takiego szuka - to się tym interesuje, a jak ktoś wchodzi tylko po to, żeby nabić sobie punkty w autosurfie - no to interesuje go tylko, żeby po 20 sekundach stronę zamknąć doliczyć sobie 1 pkt i obejrzeć następną.

      Usuń
  4. A co sądzicie o pożyczce na motocykl? Ja potrzebuje mieć coś z wysokiej półki i chyba nie starczy mi pieniędzy. Tak 5-10 tysięcy bym pożyczył. Co sądzicie o tej stronie https://www.credy24.pl/pozyczki-pozabankowe/? Fajna? Wydaje mi się, że solidna.

    OdpowiedzUsuń