niedziela, 20 stycznia 2013

Urodzinowy zastrzyk gotówki.

Siemanko!
Wstawiam dziś krótką wiadomość związaną z moim blogiem, gdyż stan licznika mocno się powiększył. Niedawno obchodziłem urodziny, a w związku z tym otrzymałem troszkę prezentów. Z gotówki wrzuciłem do magicznego słoja 200złtych i w tym momencie przełamałem granicę pierwszego tysiąca! Dla mnie to spory sukces, cieszę się, że mój upór nie idzie na marne. Powoli dążę do celu i mam nadzieję, że uda mi się go osiągnąć. Troszkę szkoda, że nie udaje mi się zrealizować założeń bloga i opisywać różnych sposób zarobienia gotówki, aczkolwiek oszczędności własne + sprzedaż zbędnych przedmiotów + wrzucanie każdej zarobionej ekstra kasy daje całkiem niezły efekt. Mam nadzieję, że wraz ze zmianą pogody będę mieć możliwość dorobienia sobie dodatkowej gotówki. Zobaczymy jak to wszystko wyjdzie w praniu, aczkolwiek pojawiła się szansa, że jeszcze w tym sezonie uda mi się dosiąść mojej wymarzonej maszyny. Tymczasem dziękuję, że tak licznie tu zaglądacie i komentujecie posty i do zobaczenia następnym razem. Lewa!


6 komentarzy:

  1. Fajnie, że ciągle starasz się uzbierać na swoją wymarzoną maszynę i nie poddajesz się ;) Powodzenia !
    Pozdrawiam Mateusz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba zacznę zbierać na skuter. :)
    Czekam na następny post.

    Pozdrawiam i życzę powodzenia, Pawez

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Mateusz!

    Pawez - teraz jest na to najlepszy moment, by na wiosnę móc kupić sobie jakąś maszynę. A wrażenia z jazdy, to coś bezcennego dla osób pasjonujących się motoryzacją. Także nie zwlekaj, zaczynaj już dziś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obliczyłem, iż oszczedzając kasę i nie wydając za bzdury do lata mógłbym niezłą sumę nazbierać.
    Nawet nie pomyślałem, że odkładając codziennie pieniądze mogę uzbierać na coś. :)

    /Pawez

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzisz, mnie też to zdziwiło, że głupie 5 zł dziennie daje w skali roku prawie 2 tysiące złotych. Jeśli posiadamy żelazną konsekwencję, to po jakimś czasie wyniki tego będą bardzo zadowalające.

    OdpowiedzUsuń
  6. zakładam sloik i będę miał na wiosnę lepsze cztery kółka;-)

    OdpowiedzUsuń