środa, 16 stycznia 2013

Coraz bliżej 1/8 celu.

Hejo!
Wczoraj dodzwoniłem się do osoby, która kupiła ode mnie telefon. Dziś wysłałem go za pobraniem, więc transakcję mogę uznać za dopiętą. Do stanu słoika dopisuję te 350 złotych. Zbliżamy się do pierwszego tysiąca, szkoda tylko że kończą mi się przedmioty, które można sprzedać. Niebawem postaram się poszukać jeszcze jakichś drobiazgów, które mógłbym wystawić na aukcję. Romet niestety musi jeszcze poczekać, zanim się za niego zabiorę. Sam nie wiem czy go naprawiać i sprzedawać w całości, czy może próbować sprzedać na części. Ogólnie mam bardzo dużo pracy i realizuję plan stworzenia swojego portalu + kończę stronę internetową znajomego, do której dostałem parę poprawek. Mam nadzieję, że w ten weekend uda mi się to ogarnąć i od poniedziałku zabiorę się za zbieranie gotówki ze zdwojoną energią. Z niecierpliwością czekam na wiosnę, gdyż lepsza pogoda pozwoli mi dorabiać jeszcze poprzez inne sposoby, ale o tym napiszę później, bo nie chcę zapeszać. Tymczasem życzę Wam przyjemnego wieczorku. Pozdrowienia!

Na deser kolejna wstawka od chłopaków z Bad Company - mają całkiem ciekawe pomysły na filmy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz