niedziela, 16 grudnia 2012

Trzymaj tempo :D

Cześć!
Tak jak w tytule, wskakuję na bloga, żeby dać znać iż nie zwalniam tempa, jeśli chodzi o oszczędzanie. Co prawda moje pomysły jak na razie wielkiego sukcesu nie odniosły, wystawione przedmioty nadal czekają na nowych nabywców, jednak pierwszy mały wkład już mam. Sprzedałem pady i niedawno dotarły do mnie pieniądze, gdyż wysłałem je za pobraniem. zawartość słoika uzupełniam o kolejne 30zł. Trafiła mi się też mała robota dotycząca stworzenia prostej stronki internetowej dla znajomego, za którą wezmę 50zł. Więc skarbonko-słoik będzie się powoli napełniał, gdyż strona jest prawie gotowa, wymaga jedynie kilku drobnych poprawek no i akceptacji samego zainteresowanego. Szkoda tylko, że tak śniegiem nas zasypało, korzystając z tego, że na święta zjechałem do domu, chciałem zrobić porządki i pozbierać trochę złomu, który można by było posegregować i sprzedać. Co się odwlecze, to nie uciecze. Wystawię za to romecika na sprzedaż i może zajmę się przejrzeniem części, jakie do niego mam. Tymczasem uciekam, bo zajrzałem tylko na chwilę :) Jutro trzeba wstać rano do pracy, także dzięki za lekturę, zachęcam do komentowania i przesyłania swoich pomysłów. Pozdrowienia!

Na deser taki mały democik :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz