środa, 12 grudnia 2012

Cześć!
Dziś zamieszczam post związany nieco z matematycznymi statystykami. Otóż niedawno przekroczyłem kwotę 100zł. To 1/80 całej kwoty, więc już widać postęp. Około 10 dni zajęło mi uzbieranie pierwszych 100 złotych. Także idąc takim tempem 8 000 złotych nazbieram w około 800 dni :D Wychodzi z tego jasne przesłanie, że wymaganą sumę w tym tempie nazbieram po dwóch latach z małym hakiem :) Całkiem niezły wynik, o ile ktoś ma w sobie dość dużo samozaparcia. Ja czuję się tak samo zmotywowany jak na początku, więc jestem dobrej myśli. Niestety z powodu dużej ilości pracy nie jestem w stanie tak często postować jak wcześniej, jednak postaram się zachowywać w tej kwestii systematyczność. W końcu udało mi się wystawić trochę przedmiotów na sprzedaż. Możecie zobaczyć efekty pod tym adresem:
Szału nie ma, ale na razie ograniczam się do Tablicy, ponieważ allegro żąda sobie całkiem pokaźnych prowizji za sprzedaż, oraz pobiera opłaty za wystawienie aukcji, co mnie zniechęca do zamieszczania tam ofert, ze względu na to, iż nie wiem czy znajdą się ludzie zainteresowani tymi przedmiotami. Po pracy postaram się wystawić resztę drobiazgów, które nie są mi potrzebne :)

Jak widzicie, blog został też nieco edytowany. Dodałem możliwość subskrypcji poprzez e-maila. Wystarczy w to pole wpisać swój adres, a zostaniecie powiadomieni o każdym nowym poście. Oprócz tego wstawiłem też licznik odwiedzin. Dzięki graczom  Margonem ich liczba jest całkiem pokaźna jak na nowy blog. Dzięki wszystkim za wejścia! Prace nad filmikiem trwają, jednak muszę się ograniczać do obrabiania go w wolnym czasie, którego mam mało. Do tego planuję zrobić jeszcze jakiś mały banner promujący ten blog i wstawię miejsce na drobną reklamę for i stron, które polecam. Ale na to wszystko przyjdzie jeszcze czas.
Dzięki za wejścia i komentarze, do zobaczenia przy następnym poście! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz