Witajcie.
Z racji kończącego się roku 2012 chciałbym poświęcić ten post garści
wspomnień po moim pierwszym motocyklu. Z tej okazji zebrałem większość swoich
zdjęć i stworzyłem z nich amatorski filmik, który podsumowuje historię mojej
Hondy. Wszystko zaczęło się 3 lata temu, gdy po raz pierwszy pojechałem na
prawdziwy zlot motocyklowy. Pomimo, że słuchałem dość ciężkiej muzyki i
preferowałem czarny kolor ubrań, po wejściu na teren zlotu doznałem szoku. Widok
kilkuset motocyklistów z długimi włosami, ubranych w skóry, często
wytatuowanych w całości mnie nieco przeraził. Wiadomo, że ciężko jest uciec od
uprzedzeń i stereotypów. Do tej pory z motocyklistami miałem niewiele
wspólnego. Moje obawy, że imprezę będzie trzeba zaliczyć do nieudanych szybko
się rozwiały. Ci ludzie, to najweselsza społeczność jaką znam. Nie było mowy o
niechęci czy wrogości z ich strony. Co więcej, każdy traktował mnie, jakbyśmy
się już znali, przejawiając niesamowitą przyjacielskość. Pierwsze pogo pod
sceną, kilka piw, grill przy namiocie i poczułem, że to idealne miejsce dla
mnie do wybawienia się. Do tego olbrzymi park maszyn, na którym można było
obejrzeć sprzęty innych członków zlotu - to wszystko zasadziło we mnie ziarno
pasji. Pasji do motocykli, które podobały mi się od zawsze, ale jednak
stereotyp motocyklisty - samobójcy gdzieś tkwił w mojej głowie i nie byłem
pewny, czy to jest coś dla mnie. Zlot sprawił, że przełamałem się, zapragnąłem
posiadać swoją maszynę, na którą zacząłem odkładać pieniądze. Znajomy akurat
miał w warsztacie Hondę NSR, którą kupił tanio od kogoś, kto miał nią wypadek i
stała 2 lata bez powietrza w kołach na dworze. Jako, że mechanicznie była w
porządku - zaczął ją remontować, wymieniać potrzebne części. Dogadaliśmy się,
że kupię ją od niego w stanie gotowym, dlatego o wszystkim mogłem decydować
sam. A w szczególności o malowaniu owiewek. Pociągała mnie czarno-srebrna
kolorystyka. Tak przygotowana Honda weszła w moje posiadanie. Nigdy w życiu nie
zapomnę pierwszej jazdy, gdy znajomi namówili mnie, abym sprawdził jej
możliwości, dlatego po przekroczeniu w krótkim czasie 100 km/h pokracznie
zawróciłem. Po zejściu z motocykla pod wpływem emocji trzęsły mi się nogi.
Takiej dawki pozytywnej adrenaliny nie czułem chyba nigdy. To był punkt
przełomowy i właśnie tego dnia przepadłem. Zachorowałem na motocykle. Nie wyobrażam
sobie bez nich życia i chociaż ciężko było mi się rozstać z moją Hondą NSR, to
jednak był to ważny krok do przodu. Teraz celem jest Honda VFR. Honda, którą
chcę sobie zostawić na stałe. Tygodnie poszukiwań sprawiły, że celownik został
ustawiony właśnie na ten model. Motocykl sportowo turystyczny, z niskim
spalaniem przy jednostajnej jeździe, a jednocześnie z dużą mocą i
możliwościami. 3,5 sekundy do 100km/h, 9 sekund do 200km/h. Do tego wygodna
pozycja za kierownicą, możliwość podróżowania po kraju - to mnie pociąga. Jako,
że pieniądze z Hondy NSR przeznaczyłem na spełnienie marzenia swojej dziewczyny
i zakup samochodu, na którym jej zależało [nie ukrywam, że mi też] muszę
zbierać środki od zera. I tu koło się zamyka. Znajdujemy się na blogu, który do
tego służy. Jest moją motywacją i swojego rodzaju dziennikiem, dzięki któremu
mam zamiar ten cel osiągnąć. Przedstawiając swoje ambicje innym ludziom,
trudniej mi będzie z nich zrezygnować. To także pobudza mnie do działania.
Działania nastawionego na sukces, bo innej możliwości nie ma :)
Poniżej wrzucam dla zainteresowanych film ze zdjęciami ułożonymi
chronologiczne. Od momentu, gdy honda weszła w moje posiadanie, do stanu gdy
zmieniła właściciela. Miłego oglądania i do zobaczenia!
Że też wszystko ogarniasz - blog, praca, dziewczyna, forum 125. Podziwiam.
OdpowiedzUsuń~Zodiac
Jeszcze do tego tworzę projekt strony, która będzie zbierać informacje na temat dawnego wyglądu gry Margonem, jej graczy, grafik i innych ciekawostek. Dzięki, ale po prostu mam świadomość, że bezczynne siedzenie mnie do niczego nie doprowadzi.
OdpowiedzUsuń